К списку событий

01.01.1970 03:00

Kontramarka Стадіон

event

01 січня 03:00 · Kontramarka Стадіон

11 2 3 4 5 6 7 8 9 9 10 11 12 13 14 8 15 1 10 FAN
Свободные места
Сектор Цены Мест
 
Ярус 1 Сектор 8 400 - 450 грн 34 шт
 
Ярус 1 Сектор 10 600 - 650 грн 46 шт
 
Ярус 1 Сектор 11 450 - 700 грн 40 шт
 
Ярус 1 Сектор 12 450 - 600 грн 48 шт
 
Ярус 1 Сектор 14 350 - 400 грн 6 шт
 
Ярус 1 Сектор 15 350 - 400 грн 17 шт
 
FAN 350 грн 285 шт
НАЗАД

Оформити замовлення

У коментарі вкажіть будь ласка орієнтовну вартість квитків.


Заповнюючи дану анкету, Ви погоджуєтесь з умовами доставки

Умови доставки


1. Вартість доставки квитків залежить від Вашого місця розташування.

2. Доставка по Києву здійснюється кур’єром протягом 48 годин з моменту замовлення. Вартість доставки по Києву становить 60 грн. * Замовлення на доставку по Києву приймаються не пізніше 50 годин до початку заходу.

3. Доставка по Україні здійснюється протягом 72 годин "Новою поштою" або іншим поштовим оператором.
* Замовлення на доставку по Україні приймаються не пізніше 80 годин до початку заходу.
* Вартість доставки 20 грн. + Поштовий тариф.

4. Уважно заповніть всі поля координат доставки квитків. Вкажіть Ваші контакти і точну адресу доставки: Місто, вулицю, станцію метро, наземний транспорт, корпус, під’їзд, номер будинку, код домофону, поверх, квартиру або офіс, для того, щоб кур’єр доставив Ваше замовлення вчасно. У разі, якщо доставка здійснюється в офіс вкажіть відділ і внутрішній номер телефону.

5. Ми залишаємо за собою право скасувати доставку квитків, якщо в заявці вказано недостатньо інформації для доставки або інформація вказана невірно.


НАЗАД

Як купувати квитки?


Щоб скористатися сервісом, Вам знадобиться банківська картка та мобільний телефон, e-mail або акаунт у соціальній мережі

  1. Натисніть на місця які Ви обрали, після чого тисніть кнопку ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ.
  2. У вікні, що з’явилось у верхнє поле введіть свій номер телефону або адресу електронної пошти а у нижнє введіть цифри з зображення після чого натисніть кнопку ОТРИМАТИ ПАРОЛЬ
  3. Введіть пароль, який Ви отримали на адресу електронної пошти або в СМС-повідомленні та переходьте до наступного етапу.
  4. У вікні оплати замовлення оберіть спосіб оплати або бронювання і переходьте до оплати Вашого замовлення


Закрити

Питання, які Ви задаєте найчастіше!


1. Хочу купити/забронювати квиток он-лайн, але не маю досвіду користування електронною системою продажу квитків.

Уважно прочитайте розділ: «Як придбати квиток»

2. Я сплатив замовлення, але квитки на електронну адресу не надійшли.

Що робити: Не намагайтесь повторно купити або забронювати квиток. На протязі 60 хв. Квиток має прийти на Вашу електронну адресу. Якщо цього не відбулось зателефонуйте, будь ласка, за номером телефону (044) 362-65-22

3 . Чи можу я повернути електронні квитки?

Квитки підлягають поверненню або заміні у разі скасування або перенесення заходу, на який були куплені квитки. Електронні квитки можна повернути не пізніше ніж за добу до початку заходу. Для того , щоб повернути електронні квитки , необхідно надати наступні документи ( відскановані ) на електронну адресу support@mticket.com.ua :
1 . Заява про повернення коштів на ТОВ "Маестро Тікет Систем" довільної форми.
2 . Роздруковані квитки / код і номер замовлення
3 . Копію першої сторінки паспорта
4 . ідентифікаційний код
5. Підтверджуючи документи з банку про здійснення платежу.
Після перевірки документів з Вами зв’яжеться спеціаліст компанії та надасть інструкції щодо подальших дій з повернення квитків. Повернення грошей за електронні квитки здійснюється тільки за безготівковим розрахунком. Після скасування квитків гроші будуть переведені на ваш особовий рахунок , прив'язаний до номера телефону або e-mail.
*Ви можете повернути тільки номінальну вартість квитка без агентської винагороди та винагороди банку (еквайрингу) за проведення платежу.
*Компанія «Маестро Тікет Систем» радить не повертати квиток, а замінити на квиток такої самої вартості на інший захід в інший час, або в іншому закладі культури. Для цього Вам необхідно зателефонувати за номером (044) 362-65-22 та обрати час і місце заходу на який треба здійснити заміну.


4 . Чи потрібно роздруковувати електронні квитки?

Роздруковувати електронні треба обов'язково. На вході в театр квитки скануються. Кожен квиток має унікальний Штрих-код і може бути використаний тільки один раз.
Не намагайтеся, будь ласка робити копії, або друкувати один і той самий квиток 2 рази, система розпізнає таки випадки. І у разі виявлення спроб шахрайства Театр буде зобов’язаний прийняти відповідні міри запобігання згідно діючого законодавства України

5. Чи можу я обміняти електронні квитки на іншу дату / час / місця?

Так, Ви можете обміняти квитки на інший захід, час і дату але не пізніше ніж за 2 доби від дати початку Заходу, квиток на який Ви хочете поміняти. Для цього Вам необхідно звернутись за адресою support@mticket.com.ua, або зателефонувати за номером (044) 362-65-22.

6. Не можу оплатити замовлення зі своєї банківської картки . Що робити?

- Переконайтеся, що баланс коштів на вашій карті достатній для оплати замовлення .
- Переконайтеся , що ваша банківська карта активна для оплати послуг в інтернеті . Активувати картку ви можете протягом пари хвилин - просто зверніться в колл -центр банку , в якому обслуговується карта. Оператор в телефонному режимі активує карту.
- Переконайтеся, що допустимий баланс вашої карти для оплати в Інтернеті не нижче необхідної замовленням суми. Для того , щоб підвищити ліміт своєї карти , зверніться до кол-центру свого банку , оператор в телефонному режимі збільшить баланс до необхідного по вашому розсуду.
- Переконайтеся, що баланс коштів на вашій карті достатній для оплати замовлення .

7. Де зберігаються мої замовлення ? Де я можу знайти квитки для друку ? Не встиг роздрукувати квитки, де їх знайти ?

Інформація по всіх ваших замовлень зберігається у вашому особистому кабінеті на сайті, де Ви робили замовлення. Щоб увійти в особистий кабінет, натисніть кнопку «купуй квитки онлайн», у вікні, що відкрилось, знизу натисніть кнопку «вхід / реєстрація», якщо Ви не авторизовані на сайті і пройдіть процедуру авторизації, а потім натисніть кнопку «замовлення». Тут Ви можете знайти всю історію своїх замовлень, і роздрукувати квиток. З усіх інших питань звертайтесь будь ласка за телефонами (044) 362-65-22


Закрити

Умови повернення та обміну квитків


Придбані квитки обміну та поверненню не підлягають. Гроші за квитки можуть бути повернені організатором заходу тільки в разі відміни (переносу) заходу. Вартість доставки та сума сервісного збору не повертається.


НАЗАД

Правила відвідування Київського академічного театру ляльок


ПОГОДЖУЮСЬ З ПРАВИЛАМИ ВІДВІДУВАННЯ ТЕАТРУ      СКАСУВАТИ ЗАМОВЛЕННЯ


Шановні глядачі!

Київський академічний театр ляльок гостинно запрошує вас на перегляд вистав для дітей та дорослих.

Купуючи та отримуючи квиток на захід, відвідувачі театру автоматично погоджуються виконувати всі правила та інструкції, встановлені в театрі:
- глядачі з дітьми віком до 2-х років на вистави театру не допускаються, відповідно до закону України „Про театри і театральну справу” Розділ II ст.12 (про обмеження віку відвідування вистав)
- кожен відвідувач театру повинен мати окремий квиток незалежно від віку
- бронювання квитків за тел.: 599-46-87; 278-58-08. Послуга бронювання складає 10% на кожен замовлений квиток. Бронь повинна бути викуплена у касі театру не пізніше, ніж за 45 хв. до вистави. Не викуплені квитки знімаються з броні та надхо-дять у вільний продаж. Кошти, сплачені за послугу бронювання не повертаються.
- зверніть увагу, що при купівлі квитка касир має видати чек. Зберігайте квиток і чек до закінчення вистави.
- перевіряйте інформацію, зазначену у квитку, не відходячи від каси.
- квитки повертаються у разі відміни або заміни вистави.
- за попередньо продані квитки гроші повертаються не пізніше, ніж за годину до початку вистави
- адміністрація не несе відповідальності за підроблені квитки, претензії щодо підроблених квитків не розглядає
- вхід відвідувачів до театру починається за 30 хвилин до початку вистави.
- традиційно у театрі лунають театральні дзвінки. Після ІІІ-го дзвінка входити до глядачевої зали не прийнято і вважається ознакою невихованості. Поважайте глядачів, які прийшли вчасно і не заважайте їм дивитися виставу.
- у випадку, якщо власник квитка самовільно залишив захід, квиток стає не дійсним і не підлягає поверненню
- фото та відео зйомка у глядачевій залі суворо заборонена!
- фото та відео зйомка дозволена у вестибюлях та фойє театру.
- під час перегляду вистави забороняється: вживати їжу та напої, користуватися мобільними телефонами, ходити по залі.
- категорично заборонено виходити на сцену. Шановні батьки уважно слідкуйте за своїми дітьми.
- залишатись в театрі після закінчення вистави дозволено не довше, ніж 20 хвилин.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!
- згідно із законом України «про заборону куріння у громадських місцях» (від 16.12.2012 р.) курити на території театру та прилеглій до нього території суворо заборонено.
- відвідування театру особам в стані алкогольного або наркотичного сп’яніння суворо заборонено
- відвідувачі, які порушують встановлені правила відвідування театру і не виконують вимоги офіційних осіб театру, будуть змушені покинути театр без відшкодування вартості квитка


Адміністрація театру


ПОГОДЖУЮСЬ З ПРАВИЛАМИ ВІДВІДУВАННЯ ТЕАТРУ      СКАСУВАТИ ЗАМОВЛЕННЯ




Якщо у вас є код знижки, введіть його у відповідне поле


Закрити
 
  • Замовлення
  • Як придбати квиток
  • FAQ
  • Вхід та реєстрація